Kolejny międzynarodowy klient w portfolio Lightscape
Kolejny międzynarodowy klient w portfolio Lightscape
Agencja Lightscape rozpoczęła współpracę z wiodącą europejską firmą technologiczną i ważnym partnerem europejskiego sektora komercyjnego transportu drogowego (KTD) – Eurowag. Lightscape aktywnie wspiera markę w obszarze komunikacji PR oraz media relations na polskim rynku. Współpracuje ściśle z czeską agencją PRAM, która koordynuje międzynarodową komunikację Grupy.
Przez ostatnie 6 lat firma Lightscape odpowiadała za działania medialne dla Grupy Inelo – polskiej marki z obszaru technologii dla transportu ciężkiego, w ramach której realizowała komunikację PR, a także projekty marketingowe dla Inelo oraz marki OCRK. Pod koniec 2022 roku Eurowag kupił 100 proc. udziału Inelo, a w 2024 roku wybrał agencję Lightscape do prowadzenia działań PR na polskim rynku.
- Współpraca z Eurowag obejmuje budowanie relacji z mediami, szczególnie z obszaru transportu, technologii i biznesu, usługi z zakresu digital PR, w tym PR produktowy oraz działania ukierunkowane na budowanie pozycji eksperta i czołowego speakera w branży TSL. Cieszymy się, że możemy realizować działania również dla Eurowag i wykorzystywać nasze know how zdobyte w tej branży – komentuje Paulina Kunicka, Project Management Director w Agencji Lightscape, która nadzoruje działania dla całej Grupy.
Zespół odpowiedzialny za współpracę z Eurowag specjalizuje się w obsłudze klientów z branży technologicznej i transportowej, a w jego skład wchodzą m.in. Karolina Góral, Senior Account Executive oraz Aleksandra Kolińska, Junior Account Executive.
O Grupie Eurowag:
Eurowag od ponad 25 lat świadczy zintegrowane usługi z zakresu mobilności i płatności dla międzynarodowych firm transportowych. Jest jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie w swojej branży. Jej misją jest uczynienie pracy milionów kierowców ciężarówek przejeżdżających przez Europę czystą, sprawiedliwą i wydajną. W tym celu Eurowag oferuje swoim klientom produkty i usługi oparte na nowoczesnych technologiach cyfrowych, począwszy od płatności za paliwa konwencjonalne i alternatywne, ładowania pojazdów elektrycznych i uiszczania opłat drogowych, poprzez zwrot podatków, telematykę i nawigację, aż po szereg usług finansowych i doradztwo w zakresie czystej mobilności. W 2021 roku Eurowag stał się jedną z niewielu firm w historii notowanych na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.
O Lightscape:
Łączymy ponad 15 letnie doświadczenie agencji PR z technologią startupu. Plasujemy organiczne treści w największych serwisach internetowych i dbamy o wysoką pozycję tych publikacji w Google, nie rezygnując z dobrej jakości PRu. Bazujemy na wieloletnich relacjach z dziennikarzami piszącymi dla największych brandów medialnych. Dzięki naszej platformie Visibly® realizujemy skuteczne kampanie i dostarczamy konkretne wskaźniki naszych działań w obszarze public relations. Tworzymy i wdrażamy strategie dla firm i instytucji. Specjalizujemy się w realizacji zintegrowanych kampanii łączących elementy PR i marketingu, budowaniu wizerunku marki i jej relacji z otoczeniem oraz prowadzeniu efektywnych media relations, komunikacji wewnętrznej i kryzysowej.
O PRAM:
PRAM Consulting s.r.o. to doświadczona agencja komunikacyjna w zakresie public relations, marketingu oraz wsparcia sprzedaży. PRAM Consulting jest członkiem Związku Agencji Public Relations (APRA), a w 2009 roku została członkiem Worldcom PR Group, największej na świecie sieci niezależnych agencji PR. PRAM regularnie uzyskuje certyfikaty potwierdzające zgodność z normą Consultancy Management Standard. Świadczy usługi doradcze na rynkach czeskim i słowackim, a także dostarcza swoje usługi na terenie Europy poprzez partnerów w innych krajach. Więcej informacji można znaleźć na: www.pram.cz.
O Agencji Lightscape
Łączymy 15 letnie doświadczenie agencji PR z technologią startupu. Zwiększamy widoczność marek w wyszukiwarkach. Plasujemy organiczne treści w największych serwisach internetowych i dbamy o wysoką pozycję tych publikacji w Google, nie rezygnując z dobrej jakości PRu. Bazujemy na wieloletnich relacjach z dziennikarzami piszącymi dla największych brandów medialnych. Dzięki naszej platformie Visibly® realizujemy skuteczne kampanie i dostarczamy konkretne wskaźniki naszych działań w obszarze public relations. Tworzymy i wdrażamy strategie dla firm i instytucji. Specjalizujemy się w realizacji zintegrowanych kampanii łączących elementy PR i marketingu, budowaniu wizerunku marki i jej relacji z otoczeniem oraz prowadzeniu efektywnych media relations, komunikacji wewnętrznej i kryzysowej.