Nowy (stary) zarząd Grupy Roboczej Public Relations w IAB Polska
Nowy (stary) zarząd Grupy Roboczej Public Relations w IAB Polska
Grupa Robocza Public Relations w IAB Polska wybrała prezydium na kolejną kadencję. Po raz kolejny szefową Grupy została Joanna Berlińska z Lightscape, która funkcję pełni od marca 2021 r., a jej zastępczynią Justyna Oracz z Fantasyexpo.
Grupa Robocza Public Relations powstała w kwietniu 2019 r. Jej celem jest definiowanie roli public relations w zdigitalizowanym świecie. Członkowie Grupy tworzą liczne publikacje i opracowania, uczestniczą w webinarach i konferencjach, skupiając się na tematyce digital PR czy nowych standardach mierzenia efektywności, dopasowanych do środowiska online. W roku 2020 Grupa zrealizowała pierwszą autorską konferencję HowTo, poświęconą zagadnieniom digital PR. Grupa prowadzi także stałe rubryki w mediach marketingowych. Członkami Grupy są eksperci w dziedzinie public relations reprezentujący zarówno agencje jak i ich klientów.
Joanna Berlińska jest założycielką i współwłaścicielką agencji marketingowej Lightscape, specjalizującej się w działaniach digital PR. Ekspertka w dziedzinie komunikacji marketingowej i wizerunku. Wspólnie z zespołem rozwija platformę Visibly i projekt B+R skupiony na działaniach Digital PR z wykorzystaniem mechanizmów SEO. Z branżą PR związana od 2004 r. Autorka licznych artykułów z obszaru marketingu. Specjalizuje się w komunikacji marek technologicznych i finansowych. Do grona marek, z którymi współpracowała, należą m.in.: Intrum, ABB, CEDC, Grupa Inelo, Librus, Linux, Aviva, czy Manufaktura. Ukończyła Międzynarodowe stosunki gospodarcze oraz Marketing, a także studia doktoranckie na Wydziale Zarządzania na Uniwersytecie Łódzkim.
Justyna Oracz, to pełna energii i zapału manager marketingu z blisko 20-letnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w wielu branżach. Absolwentka WSB o specjalizacji Media masowe i komunikacja. Aktualnie Head of communications w Fantasyexpo, gdzie zajmuje się komunikacją zarówno projektów własnych jak i partnerów. Planuje i realizuje komunikację marek w obszarze esportu oraz gamingu i nie tylko. Łączy kanały i narzędzia komunikacji, by efektownie realizować cele projektów. Przygotowywała projekty komunikacyjne między innymi dla takich marek jak Sprite czy CD-Action. Od przeszło roku przynależy do IAB Polska, gdzie oprócz działań w Grupie Public Relations, pełni funkcję szefowej Grupy Gry i Esport.