Lightscape: Natalia Kowalska awansuje na stanowisko Strategy Managera
Lightscape: Natalia Kowalska awansuje na stanowisko Strategy Managera
Z początkiem lipca Natalia Kowalska objęła w Lightscape nowoutworzone stanowisko Strategy Managera. W ramach tej roli będzie odpowiadać za wdrażanie nowych projektów agencji, a także koordynację i optymalizację działań prowadzonych dla dotychczasowych klientów firmy.
Natalia posiada ponad 8-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji i PR. Specjalizuje się w projektowaniu i realizacji kampanii komunikacyjnych w obszarze B2B i employer brandingu. Realizowała działania dla takich marek jak Aviva, Linux Polska, GFT Polska, ABSL, Mikomax Smart Office i wielu innych. Od 5 lat jest związana z Lightscape, gdzie zajmowała do tej pory stanowisko PR Managera.
Jak mówi Piotr Berliński, CEO Lightscape, nowe stanowisko to odpowiedź na dynamiczny rozwój agencji:
- Stale pracujemy nad optymalizacją działań dla klientów, tak aby dostarczać im jak najwyższą jakość usług i jak najlepsze efekty. Pracujemy nad autorską technologią z zakresu planowania, realizacji i mierzenia działań komunikacyjnych, cały czas rozwijamy też dział SEM i IT. Konsekwentnie zmierzamy w kierunku zwinnego zarządzania procesami, co pozwala nam na bieżąco odpowiadać na zmieniające się wraz z rynkiem potrzeby klientów. Natalia jest związana z Lightscape od kilku lat, jej doświadczenie w komunikacji dla biznesu pozwala przetłumaczyć potrzeby klientów na skuteczną i elastyczną strategię komunikacji - komentuje Piotr Berliński.
Do obowiązków Natalii Kowalskiej będzie należał nadzór nad onboardingiem nowych klientów agencji, a także koordynacja i rozwój dotychczasowych projektów. Ponadto jako Strategy Manager będzie odpowiedzialna za rozwój marki i wsparcie procesu pozyskiwania nowych klientów.
Lightscape to butikowa agencja komunikacji, obecna na rynku od ponad 12 lat. Projektuje i realizuje całościowe strategie marek oparte o szerokie spektrum działań w kanałach online i offline. Lightscape pomaga swoim klientom skutecznie komunikować się w obszarze B2B, B2C, a także budować silną markę pracodawcy. W portfolio agencji znajdują się projekty realizowane dla takich marek jak Aviva, Linux Polska, Intrum (lider rynku zarządzania wierzytelnościami), Inelo (wiodący dostawca rozwiązań technologicznych dla branży TSL), Expander Advisors, PKO Leasing, GFT Polska, Łódź Design Festival, Manufaktura, Uniwersytet Marie Curie-Skłodowskiej i Adrino. Lightscape jest członkiem IAB Polska.