Lightscape powiększa zespół
Lightscape powiększa zespół
Z początkiem kwietnia do zespołu Lightscape dołączyły dwie nowe osoby. Kamil Badura objął stanowisko Marketing Consultant, a Anna Hołub rozpoczęła pracę jako Junior Account Executive.
Kamil Badura posiada sześcioletnie doświadczenie w obszarze PR i marketingu. Współpracował m.in. z takimi markami jak Listonic, Uber, Toyota, Wydawnictwo Gandalf czy Wydawnictwa Czarne, odpowiadając za obszary performance marketingu, optymalizowania konwersji, Google i Facebook Ads, afiliacji i analityki działań PPC. W latach 2017-2018 współpracował z Lightscape na stanowisku Account Executive. Był wtedy odpowiedzialny za działania PR dla marek z sektora finansowego, w tym Avivy, Expander Advisors i Tax Care.
Na nowym stanowisko Kamil będzie realizował działania komunikacyjne dla grupy INELO, wiodącego dostawcy rozwiązań technologicznych dla branży TSL. Kamil będzie odpowiadał za obszar media relations, wsparcia marketingowego, zarządzania wizerunkiem, a także wesprze zespół opiekujący się kanałami social media tego klienta. Ponadto będzie realizował działania komunikacyjne dla Związku Firm Pośrednictwa Finansowego (ZFPF).
Anna Hołub jako Junior Account Executive dołączy do zespołu finance prowadzonego przez Agnieszkę Jagusiak. Wesprze działania komunikacyjne dla Intrum, międzynarodowego lidera w zarządzaniu wierzytelnościami. Anna współpracowała do tej pory z Urban Communication, Patryk Wolski Management i MSL Group. W jej portfolio znajdują się realizacje dla takich marek jak Netflix, Wyborowa czy Jameson.
- Powiększamy zespół w odpowiedzi na zapotrzebowanie na nasze usługi ze strony klientów. Ostatnie tygodnie to dla nas czas intensywnego działania – wspieramy marki w zachowaniu ciągłości komunikacji z otoczeniem, a także w adaptacji do dynamicznie zmieniającej się sytuacji biznesowej. Nowe osoby w zespole, to także kolejny krok w strategii rozwoju naszych kompetencji digitalowych, którą konsekwentnie realizujemy – mówi Piotr Berliński, CEO Lightscape.
O Lightscape
Lightscape to butikowa agencja komunikacji, obecna na rynku od ponad 11 lat. Projektuje i realizuje całościowe strategie marek oparte o szerokie spektrum działań w kanałach online i offline. Lightscape pomaga swoim klientom skutecznie komunikować się w obszarze B2B, B2C, a także budować silną markę pracodawcy. W portfolio agencji znajdują się projekty realizowane dla takich marek jak Aviva, Linux Polska, Intrum (lider rynku zarządzania wierzytelnościami), Inelo (wiodący dostawca rozwiązań technologicznych dla branży TSL), Expander Advisors, PKO Leasing, GFT Polska, Łódź Design Festival, Manufaktura, Uniwersytet Marie Curie-Skłodowskiej i Adrino. Lightscape jest członkiem IAB Polska.