Awanse managerskie i rozwój projektów social media w Lightscape
Awanse managerskie i rozwój projektów social media w Lightscape
Zespół Lightscape wzbogacił się o trzy nowe osoby na stanowiskach managerskich, w tym w dynamicznie rozwijającym się dziale marketingu i digital. Agnieszka Jagusiak i Paulina Kunicka awansowały na stanowisko Marketing Managera. Do zespołu dołączył także Aleksander Kasprzak, który objął nowoutworzone stanowisko SEM Manager. Portfolio Lightscape zyskało nowe projekty social media. Zespół agencji jest odpowiedzialny za obsługę kanałów Targów Światło i Tragów Elektrotechnika, a także Inelo, wiodącego dostawcy rozwiązań technologicznych dla branży TSL. Dla Intrum, międzynarodowego lidera w zarządzaniu wierzytelnościami, agencja rozpoczęła działania na Instagramie.
Agnieszka Jagusiak i Paulina Kunicka awansowały ze stanowiska Senior Account Executive na stanowisko Marketing Managera.
Agnieszka Jagusiak prowadzi działania zespołu finance, posiada doświadczenie w obsłudze firm z sektora finansowego, technologicznego, a także nieruchomości komercyjnych. W Lightscape odpowiada m.in. za kompleksową obsługę Intrum, lidera w branży zarządzania wierzytelnościami, w zakresie komunikacji zewnętrznej, public affairs, employer brandingu czy konsultingu marketingowego.
Paulina Kunicka jest liderem zespołu design i lifestyle. Specjalizuje się m.in. w obszarze social media i event marketingu oraz zintegrowanych działań media relations. W portfolio jej klientów znajdują się takie marki jak m.in: Łódź Design Festival, BiznesUp! design made in Poland, Mikomax Smart Office, Międzynarodowe Targi Światło oraz Targi Elektrotechnika.
Do zespołu agencji z początkiem roku dołączył również Aleksander Kasprzak, który objął nowoutworzone stanowiska SEM Managera. Aleksander posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii SEO dla klientów z branż e-commerce, usługowej oraz przemysłowej. Jest odpowiedzialny za rozwój segmentu SEM oraz digital w Lightscape i nadzoruje działania dla klientów agencji w tym obszarze.
- Rozwijamy nasze kompetencje w obszarze digital marketingu. Zmiany w zespole są odzwierciedleniem rosnącego zapotrzebowania na zintegrowane, wielokanałowe działania komunikacyjne ze strony naszych klientów. Jako agencja z bogatym doświadczeniem w wielu branżach, m.in. finansowej, nieruchomości komercyjnych, technologicznej, designu czy edukacji, chcemy oferować kompleksową strategię brandingową, wykorzystującą efekt synergii pomiędzy poszczególnymi kanałami i narzędziami komunikacji. Takie podejście jest niezbędne w skutecznej opiece nad markami, które chcą efektywnie dotrzeć do współczesnych odbiorców – mówi Weronika Seweryn, Dyrektor Zarządzająca Lightscape.
W ostatnich tygodniach, Lightscape rozwinęło swoje portfolio projektów social media. Nowe projekty są efektem rozszerzenie współpracy z dotychczasowymi klientami agencji. Paulina Kunicka nadzoruje działania na profilach Facebook i LinkedIn dla Inelo, a także profile na Facebooku i Instagramie Targów Światło i Targów Elektrotechnika. Natomiast Agnieszka Jagusiak jest odpowiedzialna za profil Intrum na Instagramie, dedykowany działaniom Employer Brandingowym. Dla tej ostatniej marki prowadzone są również działania na LinkedIn.
O Lightscape
Lightscape to butikowa agencja komunikacji, obecna na rynku od ponad 11 lat. Projektuje i realizuje całościowe strategie marek oparte o szerokie spektrum działań w kanałach online i offline. Lightscape pomaga swoim klientom skutecznie komunikować się w obszarze B2B, B2C, a także budować silną markę pracodawcy. W portfolio agencji znajdują się projekty realizowane dla takich marek jak Aviva, Linux Polska, Intrum (lider rynku zarządzania wierzytelnościami), Inelo (wiodący dostawca rozwiązań technologicznych dla branży TSL), Expander Advisors, PKO Leasing, GFT Polska, Łódź Design Festival, Manufaktura, Uniwersytet Marie Curie-Skłodowskiej i Adrino. Lightscape jest członkiem IAB Polska.