Boho, Candy Girl a może Milady? Sukcesja poszerza ofertę beauty
Boho, Candy Girl a może Milady? Sukcesja poszerza ofertę beauty
Welurowy efekt matu, kolekcja elektryzujących płatków folii czy może lakiery z serii delicious by Joanna Krupa? To tylko niektóre z wyjątkowych kolekcji NeoNail, profesjonalnej marki produktów do stylizacji i pielęgnacji paznokci, które już teraz będzie można nabyć w Centrum Handlowo-Rozrywkowym Sukcesja. Od grudnia marka poszerzyła ofertę kosmetyczną Centrum o produkty do profesjonalnej stylizacji paznokci.
Zadbane dłonie to istotny element urody a zarazem wizytówka każdej kobiety, dlatego Sukcesja poszerzyła swoją ofertę kosmetyczną o markę NeoNail – która zadba o dłonie wszystkich pań. Z produktów marki korzystają zarówno pracownicy salonów kosmetycznych, salony manicure i pedicure, ośrodki SPA i Wellness, jak i osoby prywatne, które cenią produkty najwyższej jakości.
NeoNail posiada w swojej ofercie czternaście wyjątkowych kolekcji dedykowanych paniom o różnych temperamentach i zainteresowaniach. Enigmatyczne nazwy, takie jak Boho, Candy Girl czy Milady, skrywają odcienie będące uosobieniem danego stylu. Wśród niezwykłych kolekcji znajdziemy również tę specjalną, stworzoną przez Joannę Krupę, światowej sławy fotomodelkę. Bogata oferta marki obejmuje nie tylko szeroką gamę kolorystyczną lakierów, ale również niezbędny sprzęt, akcesoria czy elementy zdobnicze, które dodatkowo podkreślają piękno zadbanych dłoni.
NeoNail to już trzecia marka, która w tym miesiącu dołączyła do grona najemców Sukcesji, uzupełniając bogatą ofertę kosmetyczną Centrum. Wśród oferty beauty znajdziemy między innymi: Rossmann, Douglas, Ziaja, Organique, Drogeria Natura czy Inglot.
Produkty NeoNail, można znaleźć na wyspie mieszczącej się na poziomie 0 przy kawiarni Starbucks.
Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja powstało w pobliżu ścisłego centrum Łodzi. W jego sąsiedztwie znajdują się m.in.: Międzynarodowe Targi Łódzkie, kampus Politechniki Łódzkiej oraz kilka osiedli mieszkaniowych, oferujących kilka tysięcy lokali. Obiekt oferuje ponad 128 tys. mkw. powierzchni użytkowej i około 45 tys. mkw. powierzchni najmu, na której znajduje się ok. 160 lokali: sklepów znanych polskich i zagranicznych marek, punktów usługowych, kawiarni, restauracji w strefie food court oraz część rozrywkowa m.in. z najnowocześniejszym w Łodzi 9-salowym kinem sieci Helios. Inwestorem obiektu jest Fabryka Biznesu. Sp. z o.o., z siedzibą w Łodzi. Za zarządzanie obiektem i wynajem powierzchni odpowiedzialna jest firma Real Estate Management Sukcesja Sp. z o.o. Autorem projektu architektonicznego Sukcesji jest wrocławska pracownia Group-Arch. Inwestycja została wpisana przez Urząd Marszałkowski w Łodzi na listę projektów kluczowych dla regionu.