Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta w Smart Office
Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta w Smart Office
Jak wskazują badania, dla kupujących Polaków najważniejsze są wiarygodność marki oraz czas i wysiłek jaki muszą włożyć w zakupy. Szeroki wybór sklepów i produktów z jakim się spotykają, wymaga od sprzedawców coraz to nowych metod. Już 25 października o godzinie 18:00, w przestrzeni coworkingowej w CH-R Sukcesja w Łodzi, odbędą się warsztaty na temat technik sprzedaży i obsługi klienta.
Kupujący chętniej decydują się na produkty marki, którą mogą polecić znajomym. Cenią również bezproblemową transakcję oraz sprawną obsługę[1]. Mając na uwadze te aspekty, sprzedawcy powinni dostosować do nich swoje działania.
Już w środę, 25 października o godzinie 18:00 w Smart Office w Sukcesji, łódzcy przedsiębiorcy będą mogli wziąć udział w warsztatach ze skutecznej sprzedaży i obsługi klienta. Podczas spotkania dowiedzą się jak rozpoznać, czego klient oczekuje od sprzedawcy, jakie są motywy jego zachowań oraz jak komunikować się z nim w sposób uczciwy, naturalny i spokojny.
Warsztaty poprowadzi Maciej Żarys, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego oraz Szkoły Trenerów „Wszechnicy” Uniwersytetu Jagiellońskiego. Posiada czwarty stopień trenerski według norm EQF. W swojej karierze kierował sprzedażą głównie w sektorze B2B.
Smart Office to przestrzeń coworkingowa w CH-R Sukcesja, gdzie można skorzystać z darmowego Wi-Fi i sprzętu biurowego. Goście mogą wykorzystywać jego potencjał do rozwijania własnych firm oraz uczestnictwa w warsztatach biznesowych. W Smart Office będą regularnie odbywać się wydarzenia skierowane do łódzkiej branży kreatywnej - #PodwieczorekwŁodzi.
Zapisy pod adresem: https://662747-1.evenea.pl/
[1]https://web.facebook.com/demotywatory/photos/a.409010731930.190010.191264696930/10154953598996931/?type=3&theater