Jak samodzielnie i skutecznie promować firmę – kolejne warsztaty z cyklu „Spotkania z Promocją” w łódzkim Idea Hub
Jak samodzielnie i skutecznie promować firmę – kolejne warsztaty z cyklu „Spotkania z Promocją” w łódzkim Idea Hub
Jak wynika z raportu podsumowującego konferencję Marketing Progress, prawie 60% mikro lub makro przedsiębiorców realizuje działania z zakresu marketingu i promocji internetowej samodzielnie[1]. Dobry pomysł jednak nie zawsze przekłada się na dobry biznes. Szczególnie, że na początku funkcjonowania działalności właścicieli firm zwykle nie stać na wsparcie sprzedaży, w tym m.in. profesjonalną komunikację. Idea Hub wychodzi więc z inicjatywą pomocy w tym zakresie, do wszystkich zainteresowanych łodzian. Już 21 lutego w Idea Hub, przy Manufakturze o godzinie 18:00 odbędą się warsztaty z promowania biznesu.
Uczestnicy wydarzenia w ramach cyklu „Spotkania z Promocją” dowiedzą się, jak umiejętnie budować wizerunek firmy oraz jak odpowiednio kierować działaniami komunikacyjnymi swojej marki. Wielu przedsiębiorców, znajdujących się na początku swojej drogi biznesowej zastanawia się jak wyróżnić się na tle konkurencji. Co zrobić, by firma stała się rozpoznawalna i przyciągała klientów? Na te i inne pytania już we wtorek odpowie Joanna Berlińska – CEO agencji Lightscape, posiadająca kilkunastoletnie doświadczenie w realizacji strategii PRowych i marketingowych dla największych marek technologicznych, finansowych, startupów czy instytucji państwowych. Laureatka tytułu Absolwent VIP Uniwersytetu Łódzkiego.
Na zainteresowanych warsztatami czeka 10 miejsc. O udziale w wydarzeniu decyduje kolejność zgłoszeń wysłanych pod adres: drewnowska@ihub.pl
Idea Hub to designerska przestrzeń coworkingowa Idea Banku, w której można popracować, zorganizować spotkanie biznesowe czy wynająć salę konferencyjną. Klienci bezpłatnie mogą tu przeczytać codzienną prasę oraz napić się kawy czy skorzystać z darmowego WiFi i sprzętu biurowego. Kilka razy w miesiącu odbywają się tu warsztaty wspierające zdobywanie kompetencji potrzebnych do rozwoju przedsiębiorstwa.
[1] http://marketingprogress.pl/wp-content/uploads/2017/01/Nowa_Rola_Marketingu_Raport.pdf