Jak logotyp buduje świadomość marki, czyli warsztaty z projektowania w Idea Hubie
Jak logotyp buduje świadomość marki, czyli warsztaty z projektowania w Idea Hubie
Od 13 do 23 października w Łodzi odbędzie się 10. edycja Łódź Design Festival - obecnie najważniejszego w Europie Środkowo – Wschodniej wydarzenia związanego z projektowaniem. Co roku udział w nim bierze ponad 45 tys. ludzi, którzy z pasji do designu chcą zmieniać otoczenie. W ramach ŁDF odbywa się ok. 250 godzin wystaw, wykładów z projektantami oraz warsztatów. W tym roku jednym z wydarzeń towarzyszących będą warsztaty z projektowania logotypów, które poprowadzą graficzki i założycielki znanego studia graficznego – Polkadot. Wydarzenie odbędzie się o godz. 17:00 w łódzkim Idea Hubie - przestrzeni coworkingowej przy ulicy Drewnowskiej 58A.
Łódź, 12 października 2016 r. – Firma, która tak samo jak do jakości produktu czy usługi, przywiązuje uwagę do swojego logotypu – to firma, która świadomie rozwija swoją tożsamość. Odpowiedne logo musi być nie tylko estetyczne, ale także odzwierciedlać charakter przedsiębiorstwa. Uczestnicy wtorkowych warsztatów dowiedzą się, jaką rolę w projektowaniu odgrywa typografia oraz jak opracować linię graficzną dla firm z branży kreatywnej i gastronomicznej. Spotkanie poprowadzą założycielki studia graficznego Polkadot - Hania Niemierowicz i Ola Woźniak, które zajmują się profesjonalnym opracowywaniem komunikacji wizualnych, identyfikacji, oraz materiałów wydawniczych.
Idea Hub to bezpłatna przestrzeń coworkingowa, w której mikroprzedsiębiorcy mogą skorzystać ze sprzętu biurowego, WiFi, wynająć salę konferencyjna czy zorganizować spotkanie biznesowe. Na zainteresowanych czeka 10 miejsc. O udziale w wydarzeniu decyduje kolejność zgłoszeń wysłanych pod adres: drewnowska@ihub.pl.
Więcej informacji o Łódź Design Festival na stronie: www.lodzdesign.com