Awanse w Lightscape: Paulina Kunicka z nowym stanowiskiem, Pamela Tomicka z awansem managerskim
Awanse w Lightscape: Paulina Kunicka z nowym stanowiskiem, Pamela Tomicka z awansem managerskim
Z początkiem sierpnia Paulina Kunicka awansowała na nowoutworzone stanowisko – Project Management Director. Z kolei Pamela Tomicka, dotychczas Senior Account Executive objęła pozycję Marketing & PR Managera. Awanse odzwierciedlają zmiany w strategii rozwoju Agencji, która działa w branży digital marketingu i PR od 15 lat.
Paulina Kunicka z Lightscape jest związana od 7 lat, a od blisko 4 pełniła rolę PR & Marketing Managera. Dotychczas, ze wsparciem kilkuosobowego zespołu zajmowała się głównie opracowywaniem kompleksowych strategii komunikacji, a także procesami związanymi z ich wdrażaniem u wybranych Klientów Agencji. Kierowała kampaniami dla globalnych i ogólnopolskich marek z wielu branż, min.: TSL (Grupa Inelo, OCRK), design i branża meblarska (Mikomax Smart Office, Łódź Design Festival, 3DPROJEKT architektura), a także retail i FMCG (CEDC). Przez ostatnie 3 lata zarządzała również projektami z branży technologii i startupów głównie z obszaru MarTech (WhitePress, Brief4U). Od 2022 roku wiceprzewodnicząca Grupy Roboczej Content Marketing w IAB Polska oraz prelegentka IAB HowTo.
W ramach nowego stanowiska Paulina Kunicka będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych kontraktów, ale także budowanie relacji z kluczowymi Klientami Agencji. W tym zakresie zajmie się wypracowaniem standardów, procesów i narzędzi wykorzystywanych do skutecznej realizacji projektów i kampanii, a także będzie nadal koordynować działania dla wybranych marek z portfolio Lightscape.
Pamela Tomicka pracuje w Agencji od 4 lat, będąc w zespole Pauliny realizowała działania komunikacyjne dla firm z sektora technologicznego, edukacyjnego i marketingowego, a także w obszarze FMCG i szeroko pojętego lifestyle’u. Pracowała dla takich marek, jak: Mobiem Polska, platformy WhitePress, Aplikuj.pl, Brief4U, Akademia Nauk Stosowanych Stefana Batorego czy Fundacja Happy Kids, gdzie była odpowiedzialna za działania w zakresie digital PRu, media relations, komunikacji w kanałach mediów społecznościowych, a także konsultingu. Pamela awansowała z pozycji Senior Account Executive na stanowisko Marketing & PR Managera i w nowej roli będzie odpowiadać za całościową obsługę wieloletnich Klientów i rozwój nowych projektów w Lightscape.
O Agencji Lightscape
Łączymy 15 letnie doświadczenie agencji PR z technologią startupu. Zwiększamy widoczność marek w wyszukiwarkach. Plasujemy organiczne treści w największych serwisach internetowych i dbamy o wysoką pozycję tych publikacji w Google, nie rezygnując z dobrej jakości PRu. Bazujemy na wieloletnich relacjach z dziennikarzami piszącymi dla największych brandów medialnych. Dzięki naszej platformie Visibly® realizujemy skuteczne kampanie i dostarczamy konkretne wskaźniki naszych działań w obszarze public relations. Tworzymy i wdrażamy strategie dla firm i instytucji. Specjalizujemy się w realizacji zintegrowanych kampanii łączących elementy PR i marketingu, budowaniu wizerunku marki i jej relacji z otoczeniem oraz prowadzeniu efektywnych media relations, komunikacji wewnętrznej i kryzysowej.