Agencja Lightscape zajęła 1. miejsce w 11 kategoriach ogólnopolskiego badania satysfakcji klientów agencji PR
Agencja Lightscape zajęła 1. miejsce w 11 kategoriach ogólnopolskiego badania satysfakcji klientów agencji PR
Agencja Lightscape kolejny rok z rzędu otrzymała najlepsze noty w 11 kategoriach w badaniu satysfakcji klientów przeprowadzonym przez firmę Kantar na zlecenie MMP. Na tej podstawie przygotowany został raport pt. „Agencje Public Relations 2021”, gdzie zawarto wyniki oraz profile 19 polskich agencji PR.
Agencja Lightscape zajęła pierwsze miejsce wśród agencji PR w Polsce w kategoriach: strategiczne i długofalowe podejście do realizowanych działań oraz rozumienie polityki działania i kultury organizacji klienta. Najwyższe noty osiągnęły również prowadzone przez agencje relacje z mediami i zarządzanie w kryzysie oraz skuteczność, sprawne reagowanie i standard obsługi. Co więcej, utrzymała też pierwszą lokatę z poprzedniego roku w zadowoleniu ze współpracy z agencją.
- Ponowna jedynka w badaniu satysfakcji klientów to dla nas kolejne potwierdzenie, że dostarczamy wymierną wartość dla marek, z którymi pracujemy. Autentyczność, uczciwość i wiarygodność to dzisiaj „new king” w obszarze PR-u i marketingu online. Dlatego, jeszcze raz dziękujemy wszystkim klientom za zaufanie - mówi Piotr Berliński CEO, Lightscape
Lightscape, to agencja komunikacji z ponad 13-letnim doświadczeniem w obszarze digitalu i PR-u. Specjalizująca się w tworzeniu kompleksowych strategii budowania marki, wspierająca komunikację klientów w obszarze B2B i B2C, a także w employer brandingu. – Przede wszystkim realizujemy zintegrowane działania w kanałach online jaki i offline, które opierają się o analizę otoczenia i strategiczne podejście w budowaniu relacji. Wykorzystujemy przy tym m.in. wysokiej jakości cotnent, również video, digital PR, social media, SEO czy event marketing, a także media relations – dodaje Piotr Berliński, Lightscape
Dodatkowo, na początku ubiegłego roku agencja rozpoczęła realizację wartego ponad milion złotych projektu badawczo-rozwojowego przyznawanego przez Centrum Obsługi Przedsiębiorcy zakończonego w roku br. Przedmiotem prac była optymalizacja i zarządzanie widocznością marek online, uzyskiwaną za pomocą organicznych treści publikowanych na portalach zewnętrznych.