Lightscape dołącza do IAB Polska i rozwija dział digital
Lightscape dołącza do IAB Polska i rozwija dział digital
W styczniu tego roku Lightscape, butikowa agencja komunikacji z ponad 11-letnim doświadczeniem w obszarze PR i marketingu, przystąpiła do grona członków Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Dołączenie do organizacji wpisuje się w strategię agencji zakładającą rozwój struktur wewnętrznych w obszarze pozycjonowania online. Lightscape rozbudowuje bowiem również swój dział digital, który wraz z nowym rokiem zasilił Aleksander Kasprzak, SEM Manager.
Lightscape specjalizuje się w tworzeniu kompleksowych strategii budowania marki, wspierając komunikację swoich klientów w obszarze B2B, B2C, a także Employer Brandingu. Agencja realizuje zintegrowane działania w kanałach online i offline, oparte o analizę otoczenia i strategiczne podejście w budowaniu relacji, wykorzystując przy tym m.in. wysokiej jakości content, social media i event marketing, a także działania media relations. Rozwój struktur własnych w obszarze SEM jest odpowiedzią na potrzeby klientów agencji, którzy oczekują zintegrowanego podejścia do swojej komunikacji, opartego o doświadczenie w konkurencyjnych branżach i umiejętność dotarcia do przeładowanych informacyjnie odbiorców.
- Nasi klienci stoją przed coraz większym wyzwaniem, jakim jest walka o uwagę odbiorców online. Odpowiedzią jest strategiczne łączenie działań w różnych kanałach, w oparciu o najwyższej jakości content, a także budowanie zaufania w relacji odbiorcy z marką. Jako członek IAB Polska, chcemy m.in. pracować nad dobrymi praktykami w obszarze budowania obecności marek online, łączącymi wiele obszarów komunikacji, dotąd niezależnych od siebie. To podejście niosące korzyść dla wszystkich uczestników rynku – mówi Weronika Seweryn, Dyrektor Zarządzająca Lightscape.
Członkostwo w IAB Polska to część szerszej strategii Lightscape związanej z rozwojem działu digital, tak aby jeszcze lepiej odpowiadać na zmieniające się wraz z rozwojem technologii potrzeby klientów. Do zespołu firmy z początkiem stycznia dołączył Aleksander Kasprzak, który objął stanowisko SEM Managera. Aleksander posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii SEO dla klientów z branż e-commerce, usługowej oraz przemysłowej. Będzie odpowiedzialny za rozwój segmentu SEM oraz digital w Lightscape i nadzorował działania dla klientów agencji w tym obszarze.
O Lightscape
Lightscape to butikowa agencja komunikacji, obecna na rynku od ponad 11 lat. Projektuje i realizuje całościowe strategie marek oparte o szerokie spektrum działań w kanałach online i offline. Lightscape pomaga swoim klientom skutecznie komunikować się w obszarze B2B, B2C, a także budować silną markę pracodawcy. W portfolio agencji znajdują się projekty realizowane dla takich marek jak Aviva, Linux Polska, Intrum (lider rynku zarządzania wierzytelnościami), Inelo (wiodący dostawca rozwiązań technologicznych dla branży TSL), Expander Advisors, PKO Leasing, GFT Polska, Łódź Design Festival, Manufaktura, Uniwersytet Marie Curie-Skłodowskiej i Adrino.