Już po raz siódmy – Lightscape dla PWSZ w Skierniewicach
Już po raz siódmy – Lightscape dla PWSZ w Skierniewicach
Kolejny raz agencja Lightscape wspiera rekrutację PWSZ w Skierniewicach - jedynej państwowej uczelni zawodowej w województwie łódzkim. Za pomysły i realizację działań w ramach siódmej z rzędu kampanii promocyjnej odpowiada Kinga Woźniakowska, account executive, wspierana przez zespół PR manager, Magdaleny Kuzmeckiej. Zakres działań obejmuje między innymi opracowanie koncepcji akcji, projektów graficznych, aktywność w mediach społecznościowych, relacje z mediami, przygotowanie eventu dla studentów, sesję zdjęciową, produkcję filmów promocyjnych. Kampania potrwa do listopada.
PWSZ w Skierniewicach to kolejna Uczelnia, która zaufała Lightscape. Wśród klientów agencji są również m.in.: Uniwersytet Łódzki, Uniwersytet Medyczny w Łodzi, Uniwersytet Marii Skłodowskiej Curie w Lublinie, projekt Absolwent VIP, program Start w karierę, Praktyka dla nauki, nauka dla praktyki czy Centrum Zrównoważonego Rozwoju UŁ, a także Fundacja Medicover, Fundacja Aviva, Wydawnictwo Lektor Klett i Librus.
Lightscape to zespół doświadczonych specjalistów, tworzących i wdrażających strategie dla firm i instytucji. Specjalizują się w realizacji zintegrowanych kampanii łączących elementy PR i marketingu, budowaniu wizerunku marki i jej relacji z otoczeniem oraz prowadzeniu efektywnych media relations, komunikacji wewnętrznej i kryzysowej. Dla swoich klientów organizują wydarzenia firmowe i zewnętrzne, tworzą filmy wizerunkowe i korporacyjne, prowadzą też m.in. działania w social media. Pracują dla firm z sektora bankowego, branży finansowej, IT, FMCG, edukacyjnej, rynku nieruchomości, designu i ochrony zdrowia.