Zagraniczne rynki usłyszą o kreatywnej Łodzi
Zagraniczne rynki usłyszą o kreatywnej Łodzi
Aż 20 łódzkich marek z branży projektowej znalazło się w międzynarodowym projekcie BiznesUp! design made in Poland, którego celem jest wsparcie działań z zakresu promocji polskiego designu na świecie. Już 24 i 25 maja w Łodzi odbędzie się dwudniowe forum, podczas którego, przedstawiciele 40 firm, w tym 20 z województwa łódzkiego, wezmą udział w dyskusjach, spotkają się z inwestorami i dystrybutorami obecnymi na wydarzeniu, a także zaprezentują swoje produkty na specjalnej wystawie PolishUp, promującej polski design.
Wśród wyłonionych 40 uczestników BiznesUp! design made in Poland z całej Polski, w projekcie znalazły się marki z województwa łódzkiego: Dywilan, Gra-Fika, KEENO, LUMIO, Spinners, Studio Warto, Tartaruga, Projekt68, Un’common, Many Mornings, 366 Concept, BOOGIE, HELLO PETS, dziane, FAMEG, Wood&Paper, Goldie&Oldie, Two or Three Things, VOLA. art of deco, Jedwab Autorski Joanna Szymankiewicz.
Wybrane marki podczas forum wezmą udział w warsztatach i prezentacjach prowadzonych przez zagranicznych i polskich ekspertów z branży. Każda z firm będzie miała możliwość przedstawienia swojej działalności podczas krótkich prezentacji, które odbędą się 25 maja o godzinie 10:30 w łódzkim Art_Inkubatorze. Moderatorem wystąpień będzie Agnieszka Lewandowska, prezes Startup School Foundation, community manager w Startberry. Produkty marek wyróżnionych w tegorocznym BiznesUp! design made in Poland, można oglądać podczas wystawy PolishUp do 27 maja.
- Dla nas, jako marki, która stale się rozwija, forum BiznesUp! design made in Poland jest niewątpliwą okazją do tego, by zaprezentować się światu, nie tylko od strony produktowej, czyli tego, czym się zajmujemy na co dzień, ale także biznesowej – mówi Wiktoria Podolec, Tartaruga.
Podczas forum BiznesUp! design made in Poland, Uczestnicy dowiedzą się m.in. jak sprzedawać polski design za granicą, w jaki sposób przygotować ofertę dla inwestora oraz jak promować się w zagranicznych mediach społecznościowych. Będą mieli także okazję posłuchać światowej sławy, holenderskiego projektanta i kreatora trendów, mistrza upcyklinu, gościa specjalnego Wydarzenia, Pieta Hein Eeka, który opowie o designie z perspektywy ekologii, a także o tym czym tak naprawdę jest świadome projektowanie.
- To naprawdę fajna opcja dla naszego projektu, żeby nie tylko móc zaistnieć na arenie międzynarodowej ale także nauczyć się jak sprawnie się po niej poruszać. BiznesUp! design made in Poland to również możliwość bliższego poznania ludzi z branży, nawiązanie kontaktów i możliwych kooperacji - mówi Tomasz Sztaba, Projekt68.
Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego.