Lightscape po raz drugi dla Open Source Day
Lightscape po raz drugi dla Open Source Day
Już po raz drugi agencja Lightscape nawiązała współpracę z Linux Polska w zakresie obsługi medialnej konferencji Open Source Day. Agencja jest odpowiedzialna za relacje z mediami ogólnopolskimi, specjalistycznymi oraz biznesowymi, pozyskanie patronów medialnych, a także za promocję ekspertów biorących udział w wydarzeniu. Z ramienia Lightscape działania prowadzą Natalia Kowalska i Agnieszka Jagusiak.
Open Source Day to największe w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej wydarzenie poświęcone otwartemu oprogramowaniu. W dotychczasowych edycjach udział wzięło ponad 6 tys. osób, a kilkanaście tysięcy śledziło relację z wydarzenia online. Open Source Day to platforma wymiany wiedzy na temat otwartego oprogramowania, jednego z najważniejszych kierunków rozwoju nowoczesnych technologii, umożliwiającego tworzenie wysokiej jakości, stabilnych rozwiązań IT, które dziś są podstawą działania wszystkich gałęzi gospodarki.
11. edycja Open Source Day odbędzie się już 23 maja 2018 r. w Warszawie.
Open Source Day to kolejna marka z branży IT, która podjęła współpracę z Lightscape. Agencji zaufały takie firmy z sektora technologicznego i informatycznego jak: GFT, Linux Polska, Rule Financial, Adrino, 9bits, Softech, LSI Software, Blue Pocket, Invigo, Mobile Systems, UpMenu, MediaHub, Librus oraz Centrum Transferu.