Ciacho bez wyrzeczeń. Nowy najemca w Sukcesji
Ciacho bez wyrzeczeń. Nowy najemca w Sukcesji
Kawiarnia „Chude Ciacho” to już druga marka z branży gastronomicznej, która rozpoczęła działalność w Centrum Handlowo-Rozrywkowym Sukcesja w listopadzie br. Niskokaloryczny snickers? Dietetyczna czekolada? A może tort w wersji fit? Spełniło się marzenie wielu łasuchów. „Chude Ciacho” to miejsce, gdzie bez wyrzutów sumienia można zjeść wyśmienite dania, ciasta i desery.
Nowy koncept trafił w gusta łódzkich łasuchów. Tylko podczas uroczystości otwarcia kawiarni, miłośnicy słodyczy złożyli ponad 500 zamówień.
Niskokaloryczne wypieki oferowane przez „Chude Ciacho” to ciekawa alternatywa dla fanów aromatycznej czekolady oraz słonego karmelu. To jednak nie wszystko. Na lubiących wytrawne potrawy czekają pyszne naleśniki i panini. Produkty, tworzone według autorskich receptur, są gwarancją niepowtarzalnych smaków. W opisie wszystkich dań znajdują się informacje o obecności glutenu, laktozy, nabiału oraz ewentualnych alergenów. Cukier został zastąpiony erytrolem. Pieczywo wykorzystywane w kanapkach i panini nie zawiera węglowodanów, ponieważ przygotowywane jest z mąki migdałowej, ziaren słonecznika, siemienia lnianego, pestek moreli i sezamu. Apetyczne kanapki oferowane są również w wersji wegańskiej. W ofercie znalazły się także wytrawne naleśniki. Kawiarnię można znaleźć na poziomie -1 przy fontannach, gdzie odbywa się szereg wydarzeń organizowanych w Sukcesji.
Prężnie rozwijające się Centrum już wkrótce zapełni się kolejnymi markami. „Chude Ciacho” to kolejny nowy najemca, który rozpoczyna działalność tej jesieni w Sukcesji i drugi - po Chopstix Noodle Bar –lokal gastronomiczny. Oferta Sukcesji obejmuje liczne kawiarnie i restauracje, m.in docenianą przez łodzian oraz jedyną w mieście restaurację włoską Vapiano, podkreślający przywiązanie do smaków Japonii Nekko Sushi, Grand Kebab, Subway, KFC, McDonald's i Burger King, kawiarnie: Grycan i Starbucks.
Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja powstało w pobliżu ścisłego centrum Łodzi. W jego sąsiedztwie znajdują się m.in.: Międzynarodowe Targi Łódzkie, kampus Politechniki Łódzkiej oraz kilka osiedli mieszkaniowych, oferujących kilka tysięcy lokali. Obiekt oferuje ponad 128 tys. mkw. powierzchni użytkowej i około 45 tys. mkw. powierzchni najmu, na której znajduje się ok. 160 lokali: sklepów znanych polskich i zagranicznych marek, punktów usługowych, kawiarni, restauracji w strefie food court oraz część rozrywkowa m.in. z najnowocześniejszym w Łodzi 9-salowym kinem sieci Helios. Inwestorem obiektu jest Fabryka Biznesu. Sp. z o.o., z siedzibą w Łodzi. Za zarządzanie obiektem i wynajem powierzchni odpowiedzialna jest firma Real Estate Management Sukcesja Sp. z o.o. Autorem projektu architektonicznego Sukcesji jest wrocławska pracownia Group-Arch. Inwestycja została wpisana przez Urząd Marszałkowski w Łodzi na listę projektów kluczowych dla regionu.