Jak promować własną markę? Bezpłatne warsztaty w poznańskim Idea Hub
Jak promować własną markę? Bezpłatne warsztaty w poznańskim Idea Hub
Jak zdefiniować swoją markę i ustalić jej mocne i słabe strony? W jaki sposób przygotować przejrzystą kampanię brandingową i zmierzyć jej opłacalność? Tego wszystkiego będzie można się dowiedzieć już w środę 15 listopada, o godzinie 18:00 w poznańskim Idea Hub, podczas warsztatów, które oprowadzi Maciej Mazurek – Team Leader w zespole Bee Talents.
„Reklama dźwignią handlu” – to popularne niegdyś hasło, cały czas niesie ze sobą dużo prawdy. Nakłady na reklamę w naszym kraju ciągle rosną. W roku bieżącym wyniosły niemal 7 mld zł, a eksperci prognozują, że ta bariera zostanie przekroczona już za rok[1]. Właściciele firm zrozumieli, że, aby wyróżnić się na rynku, potrzeba specjalistycznych działań, które często generują wysokie koszty. Co w takiej sytuacji ma zrobić młody przedsiębiorca, który dopiero rozwija swoją działalność, a jego budżet marketingowy jest mocno ograniczony? Między innymi, tego będzie można się dowiedzieć podczas środowych warsztatów w Idea Hub.
Maciej Mazurek jako Team Leader w zespole Bee Talents, zajmuje się marketingiem online i employer brandingiem. Pierwsze doświadczenie marketingowe zdobywał w międzynarodowej firmie rekrutacyjnej, następnie pracował w agencji interaktywnej, a do Bee Talents dołączył jako jej pierwszy pracownik.
Idea Hub to przestrzeń coworkingowa, w której można bezpłatnie popracować, napić się kawy czy wynająć salę konferencyjną na spotkanie biznesowe. Regularnie odbywają się w niej również spotkania networkingowe z lokalnymi przedsiębiorcami, którzy podczas nich opowiadają o własnym doświadczeniu. Uczestnicy mają możliwość czerpania z wiedzy prelegenta oraz nawiązania nowych kontaktów.
[1] https://www.gemius.pl/wydawcy-aktualnosci/w-2017-r-polska-reklama-zyska-27-proc-internet-o-12-proc-w-gore.html