Niestandardowy produkt – jak wprowadzić go na rynek? Pobudka w Hubie#4 – śniadanie networkingkowe w łódzkim Idea Hub
Niestandardowy produkt – jak wprowadzić go na rynek? Pobudka w Hubie#4 – śniadanie networkingkowe w łódzkim Idea Hub
Jak rozwinąć startup oparty na nietypowym produkcie? Skąd pozyskać na to dofinansowanie? Czy testowanie oryginalnych rozwiązań jest kosztowne? Między innymi na te pytania, już 30 września o godz. 8:00 w Idea Hub w Manufakturze, podczas śniadania networkingowego, odpowie Jacek Janicki. Właściciel marki RONZO, produkującej suplementy dla sportowców zawierające białko pozyskiwane ze świerszczy, opowie o tym z jakich narzędzi korzystać, by stworzyć obiecujący biznes i znaleźć się z nim na okładkach gazet i w telewizji.
Coraz więcej Polaków zaczyna dbać o swoje zdrowie - uprawia amatorsko różne sporty lub chodzi na siłownię[1]. Dzięki temu rozwija się również rynek suplementów diety i odżywek dla sportowców[2]. Ten trend postanowił wykorzystać Jacek Janicki, właściciel firmy RONZO, pozyskującej białko ze świerszczy i wytwarzającej z niego produkty białkowe przeznaczone dla osób aktywnych sportowo. Marka była nominowana do grona najlepszych startupów w Polsce w konkursie Aulery dla firm z globalnym potencjałem oraz jest laureatem konkursu ClimateLaunchpad dla biznesów związanych z ochroną środowiska.
Jacek Janicki jest absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku ekonomia. Swoją wiedzę biznesową postanowił wykorzystać zakładając firmę RONZO. - Chce zabrać Polaków w świat jadalnych owadów i zrobić na tym biznes. Wbrew pozorom nie inspirowałem się Tajlandią, gdzie jedzenie np. świerszczy jest normą, dostrzegłem lukę na ciągle rosnącym rynku zdrowej żywności i boomie na bycie fit i postanowiłem to wykorzystać – mówi Janicki.
„Pobudka w Hubie to cykl śniadań networkingowych dla przedsiębiorców, które odbywają się dwa razy w miesiącu w Idea Hub w łódzkiej Manufakturze. Każde spotkanie składa się z dwóch paneli. Podczas pierwszego, zaproszony gość opowiada o swoim doświadczeniu w biznesie i dzieli się spostrzeżeniami na konkretny temat. Drugi zaś, przeznaczony jest na networking, czyli m.in. nawiązywanie nowych kontaktów, wymianę doświadczeń oraz inspiracji.
Idea Hub to przestrzeń coworkingowa, w której przedsiębiorcy mogą za darmo pracować, napić się kawy czy wynająć salę konferencyjną na spotkanie biznesowe. Regularnie odbywają się w niej również warsztaty dotyczące szeroko pojętej przedsiębiorczości.
[1] http://www.newsweek.pl/styl-zycia/polacy-wydaja-miliardy-na-silownie-i-kluby-fitness-raport,artykuly,384776,1.html
[2] http://biznes.interia.pl/firma/news/rynek-suplementow-diety-do-2021-roku-bedzie-rosl-o-7-proc,2460511,1852