Jak promować innowacyjny biznes - warsztaty w Idea Hubie w ramach Lodzkie Innovation Days
Jak promować innowacyjny biznes - warsztaty w Idea Hubie w ramach Lodzkie Innovation Days
W jaki sposób umiejętne budować wizerunek firmy, by wyróżnić się na tle innych? Jak kierować działaniami komunikacyjnymi marki, gdy znajdujemy się na początku biznesowej drogi? I w końcu, dlaczego innowacyjny pomysł to za mało, żeby biznes odniósł sukces? Na te i inne pytania, 24 października podczas warsztatu w ramach Łódź Innovations Day opowie Joanna Berlińska, CEO Agencji Lightscape, opierającej swoje działanie na dobrych ideach i innowacyjności w komunikacji marek finansowych, technologicznych, design i healthcare.
Trwające w dniach 24 - 28 października Lodzkie Innovation Days, to 5-dniowe wydarzenie, które zrzesza przedsiębiorców i startupowców z regionu łódzkiego. To ważna data dla wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje firmy w oparciu o wiedzę doświadczonych specjalistów. Pierwszego dnia wydarzenia o godzinie 18:00 w przestrzeni Idea Hubu, odbędą się warsztaty pt. „Biznesy oparte na innowacjach – jak je promować?”, pierwsze z cyklu „Spotkania z promocją”. Uczestnicy wydarzenia dowiedzą się jak umiejętnie budować wizerunek firmy oraz jak odpowiednio kierować działaniami komunikacyjnymi marki.
Idea Hub to designerska przestrzeń coworkingowa, dedykowana klientom Idea Banku. To miejsce łączące w sobie wiele funkcji. Właściciel firmy może tu popracować, zorganizować spotkanie biznesowe czy wynająć salę konferencyjną. Idea Hub wyposażony jest w biurka, darmowe Wi-Fi, sprzęt biurowy. Klienci mogą tu przeczytać codzienną prasę oraz napić się pysznej kawy – wszystko bezpłatnie. W przestrzeni odbywają się również warsztaty i szkolenia biznesowe.
O udziale w wydarzeniu decyduje kolejność zgłoszeń wysłanych pod adres: drewnowska@ihub.pl
Link do wydarzenia: http://tiny.pl/gwzv1