Lightscape

Smart Office

Kto w Łodzi kreuje? #PodwieczorekwŁodzi w Smart Office

23 listopada 2017, 12:15, Lightscape

Kto sprawia, że o Łodzi mówi się „miasto kreatywnych”? Jak wygląda prowadzenie w niej biznesu? W jaki sposób łódzkie marki zdobywają klientów z całej Polski? To jedne z wielu tematów, które zostaną poruszone podczas spotkania cyklu #PodwieczorekwŁodzi, czyli spotkania z przedsiębiorcami, których pomysły i produkty stanowią wizytówkę naszego miasta. ...

czytaj dalej

Łódzka Rajtuza w Sukcesji, czyli dopełnienie stroju promujące lokalne zabytki

14 listopada 2017, 12:37, Lightscape

Powstała z miłości do Łodzi, włókienniczej historii miasta i kobiet, które ją tworzyły. Łódzka Rajtuza podbija serca płci pięknej i wzbudza zainteresowanie mediów. Od początku listopada w Smart Office, można obejrzeć zdjęcia i grafiki ukazujące realizacje marki, a wszystko w ramach akcji #ŁÓwca pomysłów, mającej na celu pokazywanie projektów osób zajmujących się sektorem kreatywnym...

czytaj dalej

Jak budować markę osobistą, która sprzedaje? Bezpłatne warsztaty w Smart Office

25 października 2017, 14:29, Lightscape

Najpopularniejsze media społecznościowe w Polsce to Facebook i Instagram. Jak wynika z badania Wave przeprowadzonego przez Universal McCann, serwis stworzony przez Marka Zuckerberga, przynajmniej raz dziennie, odwiedza w Polsce prawie 60 proc. internautów.[1] Jak wykorzystać ten potencjał i zbudować markę osobistą wśród licznej społeczności internetowej? Tego będzie można się...

czytaj dalej

Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta w Smart Office

20 października 2017, 15:14, Lightscape

Jak wskazują badania, dla kupujących Polaków najważniejsze są wiarygodność marki oraz czas i wysiłek jaki muszą włożyć w zakupy. Szeroki wybór sklepów i produktów z jakim się spotykają, wymaga od sprzedawców coraz to nowych metod. ...

czytaj dalej

Efektywna nauka języków obcych w Smart Office

10 października 2017, 17:20, Lightscape

Pod względem posługiwania się językiem angielskim, Polska znajduje się w pierwszej dziesiątce na świecie. Mimo to, wciąż 44% Polaków deklaruje, że nie zna żadnego języka, a rynek pracy zaczyna być coraz bardziej wymagający w tej kwestii.[1]Ostatnimi czasy cenione są m.in.  języki skandynawskie, a pracodawcy coraz częściej szukają również kandydatów z umiejętnością porozumiewania...

czytaj dalej

Smart Office w Sukcesji - pierwszy, bezpłatny coworking w łódzkim centrum handlowym już otwarty!

2 października 2017, 13:11, Lightscape

Helenów, Źródliska, Krańcówka i Zdrowie – tak nazywać się będą sale w nowej przestrzeni coworkingowej w CH-R Sukcesja, przy al. Politechniki 1 w Łodzi. To pierwsze tego typu miejsce dostępne w łódzkim Centrum Handlowym. ...

czytaj dalej