Lightscape

Adrino

Czy reklama mobilna sprzedaje? Zyski z reklamy mobilnej mogą być dwa razy wyższe niż szacują marketerzy

13 listopada 2017, 09:43, Lightscape

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Bain & Company, nawet połowa reklam wyświetlanych w smartfonach wpływa na to, co kupujemy[1]. Co więcej, jak pokazują dane zebrane przez firmę, na każde 100 dolarów wydanych w kanale mobilnym przypada 90 dolarów wydanych w inny sposób, ale pod wpływem reklam mobilnych. ...

czytaj dalej

Mobilna kampania video – 5 zasad jak zrobić to dobrze

16 sierpnia 2017, 10:37, Lightscape

Konsumenci czterokrotnie chętniej czerpią informacje o produkcie z materiałów video niż opisu tekstowego. 90 proc. osób kupujących w sieci przyznaje, że video wpływa na ich decyzje zakupowe. Jak przewiduje agencja mediowa Zenith, wydatki na reklamę video w Polsce wzrosną w tym roku o 33 proc. Jednak żeby takie działania przyniosły zamierzone rezultaty, konieczne jest odpowiednie...

czytaj dalej

Lightscape dla Adrino

16 sierpnia 2017, 10:33, Lightscape

  Lightscape rozpoczyna współpracę z Adrino. Agencja będzie odpowiedzialna za relacje z mediami ogólnopolskimi i branżowymi, a także promocję ekspertów. Adrino jest wiodącą siecią reklamy mobilnej, której klientami są m.in. najwięksi wydawcy i domy mediowe. ...

czytaj dalej

Bez reklamy video ani rusz – video z 1/3 udziałów w rynku i 30 proc. wzrostu wydatków

9 sierpnia 2017, 11:50, Lightscape

Według najnowszych szacunków agencji mediowej Zenith, wydatki na reklamę video w Polsce wzrosną w tym roku o 33 proc. Co więcej, już za dwa lata ten typ treści będzie generował jedną trzecią wartości rynku reklamy online jako takiej. ...

czytaj dalej