Lightscape

7 sierpnia 2017, 14:24, LightscapeLIGHTSCAPELinux Polska

Lightscape dla Linux Polska

Agencja Lightscape rozpoczęła współpracę z Linux Polska, obejmującą działania z zakresu media relations. Dedykowany zespół będzie odpowiadać za relacje z mediami ogólnopolskimi i branżowymi, a także za promocję ekspertów.

Linux Polska jest liderem rynku otwartych technologii w Europie Środkowo-Wschodniej. Dostarcza rozwiązania IT dla największych polskich przedsiębiorstw i instytucji z sektora publicznego, a także klientów z takich krajów jak: Szwajcaria, Szwecja, Włochy, Niemcy oraz Węgry. Linux Polska jest uznanym producentem rozwiązań informatycznych z zakresu bezpieczeństwa obrotu finansowego i podatkowego. Obie firmy współpracowały wcześniej przy promocji 10. Konferencji Open Source Day, jednego z największych europejskich wydarzeń dedykowanych otwartym technologiom, organizowanego przez Linux Polska.

Linux Polska dołącza do portfolio klientów agencji, do którego należą m.in. takie firmy jak:  GFT Polska, Expander Advisors, Idea Bank, Idea Hub, Getin Leasing, Związek Firm Pośrednictwa Finansowego, wydawnictwo Klett, Uniwersytet Łódzki, Uniwersytet Medyczny w Łodzi, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Librus, Manufaktura, Columna Medica i wiele innych. Po stronie Lightscape działania dla Linux Polska koordynuje Natalia Kowalska.

Lightscape to zespół doświadczonych specjalistów, tworzących i wdrażających strategie dla firm i instytucji. Specjalizują się w realizacji zintegrowanych kampanii łączących elementy PR i marketingu, budowaniu wizerunku marki i jej relacji z otoczeniem oraz prowadzeniu efektywnych media relations, komunikacji wewnętrznej i kryzysowej. Dla swoich klientów organizują wydarzenia firmowe i zewnętrzne, tworzą filmy wizerunkowe i korporacyjne, prowadzą też m.in. działania w social media. Pracują dla firm z sektora bankowego, branży finansowej, IT, FMCG, edukacyjnej, rynku nieruchomości, designu i ochrony zdrowia.