Kontakt dla mediów

Junior Account Executive

rawpixel-589081-unsplash.jpg

Kwitnąco w wielkim mieście, czyli o biznesie kwiatowym. Spotkanie networkingowe w łódzkim Idea Hub

Czy biznes kwiatowy w jednym z największych polskich miast jest usłany różami? Na co przygotować się otwierając kwiaciarnię? Czy każdy nadaje się do zarządzania takim przedsiębiorstwem? Już w najbliższy wtorek, 28 sierpnia o godz. 19:00 w łódzkim Idea Hub o prowadzeniu działalności w branży kwiatowej opowiedzą Luiza i Mateusz Janeczek, właściciele łódzkiej kwiaciarni Badylarz – kwiaty cięte w euforii, mieszczącej się na terenie OFF Piotrkowska.

Choć praca w branży kwiatowej dla wielu przedsiębiorców brzmi jak spełnienie marzeń, wymaga ona czegoś więcej niż tylko zacięcia do układania bukietów. Jak każda firma, potrzebuje szeregu działań pozwalających na zaistnienie na rynku oraz pozostanie na nim jak najdłużej z jak największym sukcesem. Dziś kwiaciarnie prześcigają się w pomysłach na zdobycie klienta. Oprócz kwiatów ciętych oraz doniczkowych, znaleźć można tam wszelkie akcesoria do pielęgnacji kwiatów, a także dekoracje, kartki okolicznościowe oraz inne gadżety prezentowe. Właściciele takich miejsc coraz odważniej wkraczają w branżę ślubną oraz eventową. W dobie mediów społecznościowych coraz więcej kwiaciarni znaleźć można również na Facebooku czy Instagramie, gdzie starają się zaskarbić sobie sympatię jak największej ilości dotychczasowych i potencjalnych klientów.

Już w najbliższy wtorek, 28 sierpnia o godz. 19:00 w łódzkim Idea Hub na rynku Manufaktury odbędzie się bezpłatne spotkanie networkingowe, w trakcie którego właściciele jednej z najbardziej znanych łódzkich kwiaciarni – Badylarz – kwiaty cięte w euforii – opowiedzą o tym, jak wygląda jej prowadzenie oraz tutejsza branża kwiatowa, jakie działania warto podejmować, aby utrzymywać swoją popularność i renomę, a jakich się wystrzegać, żeby nie zaginąć w morzu konkurencji.

Luiza i Mateusz Janeczek to małżeństwo prowadzące Badylarza. Ona – z wykształcenia ogrodnik oraz architekt krajobrazu, z doświadczenia – florystka. On zaś ukończył informatykę, a na co dzień zajmuje się grafiką komputerową oraz sprzedażą. Ich pasje zazębiły się w momencie podjęcia decyzji o wspólnej kwiaciarni, która do dziś przyciąga coraz to nowych klientów oraz obserwatorów w mediach społecznościowych. Marka nie skupia się bowiem jedynie na jednorazowej sprzedaży, ale budowaniu społeczności wokół siebie, dzięki czemu zadowoleni klienci wracają do kwiaciarni.

Idea Hub to przestrzeń coworkingowa, w której można bezpłatnie popracować, przeprowadzić spotkanie czy napić się kawy. Regularnie odbywają się w niej również szkolenia dotyczące pozyskiwania i rozwijania przedsiębiorczych kompetencji.

Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny, jednak wymagany jest zapis pod adresem drewnowska@ihub.pl. Liczba miejsc jest ograniczona.