Junior Account Executive

Milena Piesik

m.piesik@lightscape.pl

Lejek sprzedażowy pomoże zarobić małym firmom. Bezpłatne warsztaty w poznańskim Idea Hub.jpg

Lejek sprzedażowy pomoże zarobić małym firmom. Bezpłatne warsztaty w poznańskim Idea Hub

Lejek sprzedażowy ma za zadanie zwiększyć sprzedaż, a więc dokonać tego, do czego dążą zarówno największe koncerny, jak i mniejsze przedsiębiorstwa. Nie jest jednak sztuką zbudowanie go, a zrobienie tego w sposób umiejętny, aby jakość lejka przełożyła się na realne efekty. Czym właściwie jest lejek sprzedażowy? W jaki sposób go budować, aby zagwarantował nam jak najlepsze wyniki sprzedażowe? Już w najbliższy czwartek, 26 lipca o godz. 18:00 w poznańskim Idea Hub opowie o tym Bartek Musioł, Brand Consultant w Bee Talents.

Przedsiębiorca nowo powstałej firmy często musi mierzyć się z różnymi wyzwaniami. Jednym z nich jest stałe udoskonalanie procesu sprzedaży swoich produktów w Internecie. Dlaczego to takie ważne? Z raportu „Reimaging Commerce” wynika, że aż 92 proc. użytkowników w trakcie pierwszej wizyty na stronie internetowej nie dokonuje żadnego zakupu, a jedynie odwiedza ją w celach rozpoznawczych. W dłuższej perspektywie może to przysporzyć wiele problemów młodej firmie. Jak można to zmienić?

Jednym ze sposobów stosowanych przez przedsiębiorców jest tzw. lejek sprzedażowy, czyli obrazowy proces pozyskiwania klientów. To swojego rodzaju ścieżka zakupowa, która wiedzie przez niezbędne etapy, w rezultacie prowadzące do podjęcia decyzji. Ma on za zadanie budować stopniowo relację marki z konsumentem, który, dzięki kolejnym fazom, coraz bardziej przekonuje się do dokonania zakupu. Cztery poziomy, z których składa się wspomniany konstrukt, oznaczają stopnie zainteresowania ofertą potencjalnego klienta.

Jak prowadzić skuteczną sprzedaż w Internecie i stopniowo powiększać koszyk zamówienia klienta? Na czym polegają poszczególne etapy budowania lejka sprzedażowego i w jaki sposób to robić, aby w rezultacie otrzymać jak najlepsze wyniki? Jakie inne działania marketingowe mogą wpłynąć na skuteczność sprzedaży? Już w najbliższy czwartek, 26 lipca o godz. 18:00 w poznańskim Idea Hub opowie o tym Bartek Musioł, Brand Consultant w Bee Talents, który na co dzień w swojej pracy pomaga klientom odkrywać zakamarki online marketingu. Podczas spotkania uczestnicy dowiedzą się między innymi, jak wspierać sprzedaż w Internecie, a także w jaki sposób efektywnie zarządzać spływem leadów, dzięki działaniom online-marketingowym. W trakcie spotkania przedstawione zostaną także narzędzia, które pozwolą na automatyzację procesu sprzedażowego.

Idea Hub to przestrzeń coworkingowa, w której można bezpłatnie popracować, napić się kawy czy wynająć salę konferencyjną na spotkanie biznesowe. Regularnie odbywają się w niej również szkolenia dotyczące pozyskiwania i rozwijania przedsiębiorczych kompetencji.

Wstęp na warsztaty jest bezpłatny, jednak liczba miejsc jest ograniczona. Zapisy możliwe są pod adresem garbary@ihub.pl.