Nowe marki z branży projektowej pod opieką Agencji Lightscape
Nowe marki z branży projektowej pod opieką Agencji Lightscape
Po udanej realizacji projektu BiznesUp! design made in Poland, w którym udział wzięło 40 wyjątkowych polskich marek, Agencja Lightscape obejmuje opieką kolejne podmioty z branży projektowej. W listopadzie trzy rodzime marki: Targi ŚWIATŁO i ELEKTROTECHNIKA, 3DPROJEKT architektura oraz Wytwórnia Joanna Fabicka dołączyły do grona firm współpracujących z agencją. Opieką nad Klientami zajmuje się zespół pod nadzorem Pauliny Kunickiej, senior account executive.
Międzynarodowy sukces polskiego designu
Ponad 30 kontraktów zawartych pomiędzy uczestnikami projektu, a zagranicznymi firmami, kampanie reklamowe w prasie, radiu i Internecie prowadzone w Polsce i za granicą, materiały i publikacje w prestiżowych czasopismach branżowych i na portalach internetowych – tak w dużym skrócie można określić efekty działań prowadzonych w ramach międzynarodowego projektu BiznesUp! design made in Poland, realizowanego przez agencję Lightscape na zlecenie Łódź Design Festival. W trakcie tegorocznej 12. już edycji łódzkiego festiwalu, Agencja odpowiadała za kompleksowe działania PR na rzecz projektu BiznesUp!, w którym udział wzięło 40 wyjątkowych polskich marek wybranych przez kuratorów, Agnieszkę Jacobson-Cielecką i Pawła Grobelnego, w tym m.in.: NOTI, Dywilan, AQForm czy 366 Concept.
W ramach wydarzenia, Agencja zorganizowała dwudniowe forum BiznesUp!, podczas którego wykłady i szkolenia przeprowadzili międzynarodowi eksperci, tacy jak: Ake Rudolf, Pete Kercher czy Aleksandra Przegalińska, a którego gościem specjalnym był światowej sławy projektant, Piet Hein Eek. Agencja koordynowała także komunikację wystawy PolishUp w Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi oraz The Nature of Things podczas Helsinki Design Week w Finlandii. Prowadziła również działania media relations i realizował kampanię promocyjną w Polsce i za granicą, której efektem są publikacje w światowych czasopismach i portalach branżowych, takich jak m.in.: DeZeen, FORM Magazine, Elle Decoration oraz ogólnopolską kampanię outdoor,
Lightscape dla targów i polskich projektantów
Pod koniec 2018 roku do firm znajdujących się pod opieką Lightscape dołączają kolejne podmioty z branży projektowej. Targi ŚWIATŁO to wydarzenie stanowiące pokaz nowych technologii i rozwiązań, będące jednocześnie jedynym wydarzeniem w Polsce, w pełni poświęconym tematowi oświetlenia. Łącząc w sobie prezentację najnowszych produktów z koncepcją szkoleniową skierowaną do architektów i specjalistów z branży projektowej, na stałe wpisały się w kalendarz wydarzeń branżowych w Polsce i na świecie. Z kolei Targi ELEKTROTECHNIKA przeznaczone są dla producentów i dystrybutorów sprzętu niskiego i średniego napięcia, systemów alarmowych i rozwiązań umożliwiających instalację przewodów elektrycznych w nowoczesnych budynkach. Agencja Lightscape odpowiada za doradztwo komunikacyjne i kompleksowe działania PR dla obu podmiotów, w tym media relations i prowadzenie relacji z dziennikarzami oraz realizację kampanii outdoor.
3DPROJEKT architektura to z kolei łódzka pracownia projektowa z ponad 18 letnim doświadczeniem. Biuro zajmuje się architekturą obiektów komercyjnych i prywatnych, a także projektowaniem i kompleksową aranżacją wnętrz. W swoich projektach łączy klasykę designu z nowoczesnością, realizując architekturę precyzyjnie osadzoną w otaczającej przestrzeni, z dbałością o detal i funkcjonalność. Kolejny Klient agencji – Wytwórnia Joanna Fabicka – specjalizuje się w projektowaniu, dekorowaniu i aranżacji wnętrz. W swoich pracach charakteryzuje się estetyką, funkcjonalnością, a także zasadami ergonomii. Dla marek 3DPROJEKT architektura i Wytwórnia Joanna Fabicka agencja realizuje kompleksowe działania media relations, doradztwa komunikacyjnego oraz obsługi social media.
Realizacją działań na rzecz nowych Klientów zajmuje się zespół w składzie: Paulina Kunicka, Paula Wasiak oraz Adrian Kopczyński.
Agencja Lightscape realizuje zintegrowane kampanie łączące elementy PR i marketingu, buduje wizerunek marek oraz prowadzi efektywne działania media relations, komunikacji wewnętrznej i kryzysowej. Posiada szerokie portfolio klientów z obszaru projektowania oraz lifestyle, do którego należą realizacje m.in. dla: Łódź Design Festival, MONOPOLIS, Kalendarz Virako, Fashion Industry Days, Mikomax Smart Office.