Poznaj podstawy marketingu internetowego i Google Adwords. Bezpłatne warsztaty networkingowe w poznańskim Idea Hub
Poznaj podstawy marketingu internetowego i Google Adwords. Bezpłatne warsztaty networkingowe w poznańskim Idea Hub
Według tzw. benchmarków i raportów Google, system reklamowy AdWords dociera do 80% globalnych użytkowników internetu. Nie bez powodu to jedno z najczęściej używanych przez przedsiębiorców narzędzi marketingu internetowego. Tajniki działania Google AdWords oraz mechanizmu marketingu internetowego, już w najbliższy czwartek, 10 maja w poznańskim Idea Hub przybliży Marcin Miłowski, konsultant Digital marketingu, szkoleniowiec oraz bloger.
Prognozy Starcom wskazują, że wartość rynku reklamy internetowej w 2018 roku wzrośnie o blisko 10 proc. Niemal 50 proc. polskich internautów jest również e-konsumentami[1]. Użytkownicy wyszukują również opinii nt. produktów czy informacji dotyczących ich dostępności. Wyniki ankiety WebVisible, wskazują, że aż 72 proc. konsumentów woli znajdować informacje o lokalnych sprzedawcach za pośrednictwem wyszukiwarki. Według raportu gs.statcounter.com zaś niemal 95% Polaków używa Google jako głównej przeglądarki. W tej optyce Google AdWords stanowi odpowiednią metodę promowania przedsiębiorstw. Dlaczego? W przeciwieństwie do pozycjonowania, które zapewnia efekty po kilku tygodniach lub miesiącach, reklama Google AdWords działa natychmiast.
Mimo to początki z systemem AdWords bywają trudne dla przedsiębiorców. Wśród najczęstszych błędów popełnianych przez przedsiębiorców korzystających z Google AdWords wymienia się zbyt ogólne słowa kluczowe, złe dopasowanie strony docelowej do słów kluczowych czy nieumiejętna analityka i importowanie konwersji. Na czym one polegają i jak ich unikać? Odpowiedź na to pytanie padnie już w najbliższy czwartek, 10 maja o godzinie 18:00 w poznańskim Idea Hub przy ul. Małe Garbary 9 w ramach warsztatów networkingowych poświęconych marketingowi internetowemu oraz Google AdWords. Poprowadzi je Marcin Miłowski, konsultant Digital marketingu, szkoleniowiec oraz bloger. Podczas warsztatów uczestnicy dowiedzą się również jak odnaleźć się w świecie marketingu online, czym są konwersje i czy zawsze kliknięcia są istotne w prowadzonych kampaniach marketingowych, jakiego typu kampanię możemy przeprowadzić w Google AdWords i czy istnieją kampanie uniwersalne dla każdego biznesu? Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, wymagana jest jednak deklaracja obecności za pośrednictwem strony https://293055-92.evenea.pl bądź drogą mailową na adres garbary@ihub.pl.
[1] „E-commerce w Polsce 2017. Gemius dla e-Commerce Polska”