Lightscape

Komunikaty prasowe

Jak wynegocjować najlepszą cenę mieszkania?

31 stycznia 2018, 14:33, Expander Advisors

Jak wynika z danych NBP, największe upusty można uzyskać kupując mieszkanie na rynku wtórnym w Gdyni i w Warszawie. W tych miastach ceny podawane w ogłoszeniach są o ponad 20% wyższe niż te, po których ostatecznie dochodzi do zawarcia transakcji. ...

czytaj dalej

Barcelona przechodzi na open source – kiedy czas na Polskę?

31 stycznia 2018, 12:08, Linux Polska

Władze miejskie Barcelony poinformowały, że do wiosny 2019 r. stolica Katalonii zamierza zrezygnować z produktów Microsoftu i przejść na rozwiązania open source. W nadchodzącym roku 70 proc. budżetu przeznaczonego na oprogramowanie zostanie wydane na rozwiązania otwarte. ...

czytaj dalej

Mikomax Smart Office i Expander: Ciasne, ale własne... biuro. Jak efektywnie zagospodarować małą przestrzeń?

31 stycznia 2018, 11:27, Mikomax Smart Office

Według PARP w Polsce działa 1,84 mln aktywnych firm, spośród których 99,8 proc. to mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa[1]. Większość z nich wynajmuje swoje siedziby[2], choć w praktyce okazuje się, że zakup biura może być bardziej opłacalny od jego długoterminowego najmu. ...

czytaj dalej

Adrino rozpoczyna współpracę z Meetrics w zakresie pomiaru widoczności reklamy mobilnej

31 stycznia 2018, 10:00, Lightscape

Adrino, wiodąca sieć reklamy mobilnej w Polsce, rozpoczyna współpracę w zakresie weryfikacji widoczności reklam (Viewability) z firmą Meetrics, dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych. ...

czytaj dalej

Przydatne usługi bankowe, z których rzadko korzystamy

30 stycznia 2018, 14:49, Expander Advisors

Niektóre usługi bankowe mogą znacząco ułatwić nam życie lub przynieść spore oszczędności, ale nie cieszą się jeszcze zbyt dużą popularnością. Expander zwraca uwagę na cztery z nich, którymi zdecydowanie warto się zainteresować. ...

czytaj dalej

Dlaczego Twoja firma potrzebuje eventów? Bezpłatne warsztaty networkingowe w poznańskim Idea Hub

30 stycznia 2018, 13:08, Lightscape

Polacy zajmują pierwsze miejsce na świecie wśród blokujących reklamy w sieci – wynika z badań onaudience.com. Tradycyjna reklama traci na popularności, dlatego firmy szukają innych sposobów na dotarcie do klientów. ...

czytaj dalej